USA toidukett Red Lobster sai ootamatult edukaks, kui popstaar Beyoncé mainis ettevõtte nime oma uues laulus. Toiduketi müüginumbrid kasvasid suisa 33 protsenti, vahendab Bloomberg.
- Beyoncé (vasakul) ja Coldplay laulja Chris Martin (paremal) Foto: epa
Nimelt andis Beyoncé möödunud laupäeval, päev enne NFLi finaalkohtumist ehk Super Bowli välja uue singli „Formation“, kus mainitakse Red Lobsterit. Ettevõtte juht Kim Lopdrup lausus, et uus laul levis sotsiaalmeedias kiiresti ning muu hulgas muutus ühtäkki populaarseks ka Red Lobsteri nimi.
Kui varem pole Super Bowl ettevõttele Lopdrupi sõnul eriti edu toonud, tõusid nüüd nende müüginumbrid võrreldes 2015. aasta sama ajaga tervelt 33 protsendi võrra.
„On suurepärane nädal. Me poleks iial oodanud, et saame nii popiks vestlusteemaks,“ lausus Red Lobsteri juht Kim Lopdrup, kel polnud enda sõnul aimugi, et popstaar tema ettevõtte nime oma uues laulus mainib.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.