• OMX Baltic−0,21%262,46
  • OMX Riga1,09%887,15
  • OMX Tallinn−0,2%1 691,9
  • OMX Vilnius−0,06%1 003,01
  • S&P 500−0,19%5 702,55
  • DOW 300,09%42 063,36
  • Nasdaq −0,36%17 948,32
  • FTSE 100−1,19%8 229,99
  • Nikkei 2251,53%37 723,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%103,34
  • OMX Baltic−0,21%262,46
  • OMX Riga1,09%887,15
  • OMX Tallinn−0,2%1 691,9
  • OMX Vilnius−0,06%1 003,01
  • S&P 500−0,19%5 702,55
  • DOW 300,09%42 063,36
  • Nasdaq −0,36%17 948,32
  • FTSE 100−1,19%8 229,99
  • Nikkei 2251,53%37 723,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%103,34
  • 10.02.16, 07:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Beyoncé laul kasvatas ettevõtte müüki 33 protsenti

USA toidukett Red Lobster sai ootamatult edukaks, kui popstaar Beyoncé mainis ettevõtte nime oma uues laulus. Toiduketi müüginumbrid kasvasid suisa 33 protsenti, vahendab Bloomberg.
Beyoncé (vasakul) ja Coldplay laulja Chris Martin (paremal)
  • Beyoncé (vasakul) ja Coldplay laulja Chris Martin (paremal) Foto: epa
Nimelt andis Beyoncé möödunud laupäeval, päev enne NFLi finaalkohtumist ehk Super Bowli välja uue singli „Formation“, kus mainitakse Red Lobsterit. Ettevõtte juht Kim Lopdrup lausus, et uus laul levis sotsiaalmeedias kiiresti ning muu hulgas muutus ühtäkki populaarseks ka Red Lobsteri nimi.
Kui varem pole Super Bowl ettevõttele Lopdrupi sõnul eriti edu toonud, tõusid nüüd nende müüginumbrid võrreldes 2015. aasta sama ajaga tervelt 33 protsendi võrra.
„On suurepärane nädal. Me poleks iial oodanud, et saame nii popiks vestlusteemaks,“ lausus Red Lobsteri juht Kim Lopdrup, kel polnud enda sõnul aimugi, et popstaar tema ettevõtte nime oma uues laulus mainib.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.09.24, 13:51
Sileni vaikuseruumid liiguvad taastuvenergia abil nullheite suunas
Unikaalseid vaikuseruume tootev Silen kasutab nüüdsest vaid taastuvenergiat, kuna ettevõtte kestlikumaks muutmine annab eksporditurgudel märgatava konkurentsieelise.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele